Pages

23 Temmuz 2009 Perşembe

Tekirova'da tatil yapan üzümlerin hikayesi

Civcik kız: -oooo yasaşın annem babam bize bir kase üzüm vediler...
sevinç çığlığı atayımda, anlasınlar sevindiğimi..
ciyakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.........................
ne varki sevincimi belli ettim,
herkes bana baktı,annemde şşşşş dedi bana.
Ne garip bu büyükler.
civcikoğlan: -hamm hummm,
hepsini ağzıma atacağım.....
şapur,şupur

anne: -acaba bu üzümlerin içerdiği şekerler bebeklerime zarar verirmi?
baba: -abarttıkmı dersin,çok verdik galiba?
anne: -nasıl olsa hepsini yiyemezler,birazdan oynamaya başlarlarlar.
Çaktırmadan alırız kaselerden üzümleri.


civcikoğlan: -aaa babam üzüldü galiba birazda ona üzüm vereyim sevinsin.
Al baaaabaaa.Sevindi adamcağız.
civcikkız: -ooo oğlum ne yapiyorsun sen,ikiz kardes dedik bağrımıza bastık...
verilir mi leynnn o guzelim uzumler.
gözlerim şaş oldu....
gitti bizim uzumler....
neyse üzüldüğümü anlasınlar diye,ben bir çığlık atayım en iyisi....
ciyakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...

civcikoğlan: -yaw,bu kase ne zaman boşaldı.
Hızlı yedim galiba.Bakıyom,bakıyom içi boşş...


anne-baba nın yüzünde sırıtış efekti :)

4 yorum:

  1. Bu nasıl bakıştır böyle, bayıldım fotoğrafların hepsine İkiz Bebeklerim:D

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten de "o üzümler verilir mi" der gibi bakıyor. Çok şekerler çookkk, maşallah! :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler,arkadaşlar :)

    YanıtlaSil
  4. fotoroman gibi olmuş: ))

    şirinlikx2

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...