Pages

3 Temmuz 2009 Cuma

CUMA ları sevmem için 10 Neden

1.Tatil zamanıdır. Gözlüklü ve şapkalı.
2.Yolculuk zamanıdır.Bu bir market arabası olsa bile:) 3.Eski günleri hatırlatan müzikleri tekrar tekrar bıkmadan dinleme zamanıdır. 4.Ata binme zamanıdır. 5.Rejime başlamak için yine yeniden pazartesiyi bekleme zamanıdır.
6.Eski dostun,sırdaşınla konuşma, belki kavuşma zamanıdır.
7.Yazımın dergide çıkacağının haberini alma zamanıdır. 8.Miniminicik in artık internete bağlanma zamandır. 9.Bebeklerimizle kucaklaşma zamanıdır. 10.Salıncakta şekerleme yapma zamanıdır.
İçinde bütün bu zamanları taşıdığı için, ben hep seveceğim bu CUMA ları.
Sevgiler.

5 yorum:

  1. Bu listeye ve fotoğraflara bayılıyorum, her cuma geleneksel hale gelmesi için parmak kaldırıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. :))
    Harika bir cuma olmus demekki.Sevgili Özlem tablolar kargoya verıldı mail adresıne bilgi bırakmısdım.

    YanıtlaSil
  3. Özlem yazmısım hey Allahım kafada kalmadıki...Özge demek istedim:))))

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Bellek Kutusu,çok teşekkür ederim.çok mutlu oldum.tamamdır ozaman :)

    Sevgili Prima Rima,az önce gördüm paketleri,çok güzeller,teşekkür ederim,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Sertab'ın Lal albümüne hala hayranım. En güzel albümüydü bence (kendisini kötü albüm yapsada sevenlerdenim gerçi).

    Ufaklıklar çok güzeller maşallah :)
    Nazar değmesin

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...