Pages

17 Temmuz 2009 Cuma

CUMA ları sevmem için 10 Neden

1.Civciklerim sizleri ne kadar çok sevdiğimi her an söyleyebildiğim için,
2.Zorlukların üstesinden gelebilmeyi bir şekilde öğrenmeye başladığım için,3.Bazı konularda esnek davranabilmeyi istediğim için,
4.Sevgili Bellek Kutusu içerisinde hoş bir tesadüfünde bulunduğu bir yazısını bana ayırdığı için,

5.Artık daha sabırlı olabilmeyi öğrendiğim için,6.Bazen ne yapacağımı bilemeyip,başaşağı olduğum durumlar olsada,tekrar toparlanabilmesini bildiğim için, 7.Ne kadar üzgün olursam olayım,civciklerim sizi gördüğümde,arkadamda çalan bir grup var gibi,dans edip,sizlerle zıplamayı becerebildiğim için,
8.Sevdiğimle beraber sırtsırta vermiş birer cambazlara benziyoruz bazen bizde,kollarında bir çok işi taşıyabildiğimiz için,
9.Kalabalığın içinde tek başıma olduğumu hissettiğim zamanların, herkes için geçerli olabileceğini gördüğüm için,10.C.Minminiciğimden yıllardan sonra beni sevdiğini söyleyen bir mail aldığım için,
Seviyorum ben bu CUMA ları.

2 yorum:

  1. ikizbebeklerim sayende bu cumaları sevmek için benim de ekstradan bir nedenim daha oldu :)

    YanıtlaSil
  2. Kutucuğum,sayende bugün en güzel CUMA lardan biri.sevgiyle kal.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...