Pages

24 Temmuz 2009 Cuma

CUMA ları sevmem için 10 Neden

1.Sevgili PrimaRima nın yaptığı bu güzel çalışma kapımı süslediği için,
2.Civcikoğlum artık çok tatlı bir şekilde yürüyebildiğin için,
3.Civcikkızımın ilk hediye bebeği geldiği için,
4.Rengarenk çiçekler dikilecek saksılarım olduğu için, 5.Yapmamalıydım ama yaptım,2 kocaman kek dilimlerinin üzerine,nutella sürerek yediğim için,

6.Derginin hediyesi bu güzel manzaralı minicik tepsiyi çok sevdiğim için,

7.Civciklerimin uyuduğu bir aralıkta,sandalyemde bu manzarayı seyredebildiğim için,
8.Sevgili Başak'ın hediyesi rüzgar çanının en sonunda yerini bulduğu için, 9.Cicviklerim sizler için yaptığım günlük aktivite kartlarını sevdiğiniz ve defalarca onlarla zaman geçirebildiğiniz için, 10.Bu feneri ve diğer fenerlerimi seyretmeyi çok sevdiğim için,
Seviyorum ben bu CUMA ları.

4 yorum:

  1. Yaşasın cuma!:D
    Şu kek ve nutella kısmı da harikaymış yani, ben de olsam aynısı yaparım, afiyet şeker olsun:D

    YanıtlaSil
  2. Rüzgar çanı, fenerler, manzara ve civcikler harika :)

    YanıtlaSil
  3. Kutucum,
    evet CUMA :)
    varya yedikten sonra pişman oldum mu olmadım mı,anlamadım :),ama keyifliydi hani :)

    Sevgili Tibet'in annesi,teşekkürler,insanın kafasını dinlendiriyorlar.

    YanıtlaSil
  4. pinhani ne güzel yazmış...
    Cuma günleri valiz hazırlamak gibi
    Cuma günleri seninle ilkbahar gibi
    Ellerini alıp dokunmamak gibi
    Gözlerini görüp de bakmamak gibi.

    Cuma günleri valiz hazirlamak gibi
    Cuma günleri seninle ilkbahar gibi
    Ellerini alip dokunmamak gibi
    Gözlerini görüp de bakmamak gibi

    Hiçbir cumartesi günüm bi türlü yetmedi
    Asla cumartesi gece sabahla bitmedi
    Ben seninim, gece benim sabah benim
    Sen beni hiç düiünme, ben hep böyleyim

    Haftanin sonu bi nakarat gibi
    Haftanin sonu, hep ayni sözleri

    Pazar günleri pazartesi alir beni
    Pazar günleri elimdeki balik gibi
    Gözlerini görürken ailamak gibi
    Kiymetini giderken anlamak gibi

    Haftanin sonu bi nakarat gibi
    Haftanin sonu, hep ayni sözleri
    Haftanin sonu bi nakarat gibi
    Haftanin sonu, hep ayni günleri

    bil bakalım ben kim?

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...