Pages

28 Temmuz 2009 Salı

Ağlamak bahane Ayparkı şahane

Annemlerle LunaParktayız.
Ufağız falan dinlemediler götürdüler bizi valaha...
Ayparkı demekmiş.....
Neyse hoşumuza gitti,renkli renkli bir yer,hele o çufu çufu tren dedikleri hareket eden şeye bayıldık. O dönüyor biz seyrediyoruz.

civcik kiz: -heyyyy indirin beni trenden,gemiye bineceğim bennn
civcikoğlan: -üüüüüüüüüüüüü,şu şu şu.....

anne baba,koşarak jeton alırlar.
civcikler trenden inip,istedikleri yere bindirilirler....

üüüüüüüüüüüüüü,ben korkuyorum üüüüüüü indirin biziiiiiiiiiiiiiiii

civcik kiz:-o minik atlar uysal görünüyor hadi onlara binelim,
bu ney yaw,tıngır mıngır,deh deh gitmiyor bu yaw..
anne baba indirin biziiiiiiiiiiiiiiiiiii
ciyakkkkkk

oooo şimdi oldu,
civcikoğlan:- bak arbama, nasil ama,ınnnnnnnn,düttttttttttt,şahane
civcikkiz: -oğlum sen şu motorsiklete bak esas,
hımmmmm,aynadan bakiimm,süper olmuşum,süper....grnnn grnnnnn
civcik kiz:-baksana şuna,gemi mi o?,yukardaki,sallanıyo galiba,anlamadım ama,
ne diyosun,annemlere biraz ağlasak bindirirler mi bizi!

5 yorum:

  1. aaaaaay en sevdiğim şey,çocukken her doğumgünümüzü lunaparkta kutlamak zorunda kalırmış annemler...
    Hangi lunapark burası?

    YanıtlaSil
  2. Hakikaten çok güzelmiş bu lunapark. Civciklerin maceraları çok eğlenceli:)

    YanıtlaSil
  3. Denizciğim Antalyada :).Ama Bostancıdakinede bir bakmak lazım.

    Kutucuğum,evde hergün macera var.ama tabii ben yorgun savaşçıyım :)

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Civcikler yine çok tatlı çıkmışlar, maşallah. Isırası geliyor insanın, tombik tombikler :)
    Tibet çok korkmuştu lunaparktan, halbuki ben çok eğleneceğini düşünerek götürmüştüm. Çok üzülmüştüm. Seneye bir daha deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim,biz ısırıyoruz :)
    önce biz uzaktan seyrettirdik,orada oynayan çocuklarıda görünce gitmek istediler.Dİğer denemede çookk çokkk seveceğine eminim.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...