Pages

31 Temmuz 2009 Cuma

CUMA ları sevmem için 10 Neden

Aslında hüzünlü bir giriş yaptım ben bu Cuma ya, Perşembe sabahtan,ama morallerin düzelmesi lazım,güzel karelerle mutlu olmak,yüzün ortasına kocaman bir gülümseme oturtmak lazım,mutlu olmak için çaba sarfetmek lazım,nedenler bulmak lazım küçücük bir şey de olsa ,başka bir yönden bakmak lazım olaylara,gülünesi görmek lazım herşeyi,sevebilmek,bize haftasonunu getiren günü güzelliklerle kucaklamakla başlamak lazım.

İşte o yüzden var bu liste,her cuma burada....

1.Saate takılmamak lazım,arkadaşlar aradığında akşamın 10 un da olsa,uyumayan bebeği kapıp,o saatte hazırladıkları çiğ köfteleri yemeğe gidebilmeyi başardığımız için, 2.Civcikkızım büyüyüncede engel tanımayacaksın,o merdivenleri büyük bit keyifle aşabileceğini bildiğim için, 3.Civcikoğlumun lolipop la olan sohbetinde çok şeker olduğu için,4.Civciklerim karpuzu benim kadar sevip,şapır şupur yediğiniz için,
5.Yolculuklarda böyle yollara rastlayabildiğim için,ağaçlar gökyüzünü kapatacak kadar sık ve güzel oldukları için,
6.Bu sabah taksiye bindim,şoför bayandı.İlk defa rastgeldim.Çok şaşırdım.Çok da hoştu bence.Eski filmlerdeki Şoför Nebahat geldi aklıma.Neşeli ve güleryüzlüydü.Jet Necla diyorlarmış ona da.Sabah sabah beni çok güldürdüğü ve gerçekten jet gibi geldiği için,7.Çayla aram yoktur,ama bu mangal üzerinde çay demleme işi baya güzel göründüğü için,
8.Antalya nın girişine bayıldığım için,gerçekten muhteşem, 9.Nasıl yapılacağını bilmesemde,cesaret edemeyeceğimi bilsemde bu resme bakarken,suların üzerinde kaydığımı hayal ettiğim için,
10.El emeğine her zaman hayran olmuşumdur,içlerinde ayrı bir güzellik ve sabır taşıdıkları için,Seviyorum ben bu CUMA ları.

6 yorum:

  1. Sayende biz de Cumaları bekler olduk.
    Yine harika bir Cuma listesi olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. yaaa şu 1.madde var ya, daha beceremiyos biz onu

    YanıtlaSil
  3. Tibet'in annesi,çok Teşekkür ederim.

    Deniz,yapmak lazım,dışarı çıkmak konusunda bende yok filan diyorum,ama eşim ısrar ediyor ve iyide yapıyor.İnsanın kafası dağılıyor.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel oluyor bu liste çookkk :)
    Neşeniz daim olsun...Öperim üçünüzü de:D

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim Kutucum,nerelerdeydin :)

    YanıtlaSil
  6. Yıllık izindeyim, ancak gözümü açıyorum İkiz Bebek'cim:)
    İmza: Tembel Teneke Kutu

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...