Pages

16 Temmuz 2009 Perşembe

Kullanılmış Bebek Bezleri

İkizleriniz varsa,masraflar da 2 katına çıkar.
Özellikle bez masrafı çoktur.

Eğer bebekleriniz bezlerini iyice kirletmişse,ev dışındaysanız,değiştirdiğiniz kirli bezi atacak herhangi bir yer bulamazsanız,bu poşetler imdadınıza yetişir.
Benim çok işime yaradı,çünkü biz uzun yolcukları hep araba ile yaptık.Yolculuk zamanlarında ve ya dışarıdayken,bebeklerin altlarını değiştiriyordum,sonra elimizde püfür püfür kokan bezler kalıyordu :).Normal poşet içine koyup,bağladığında bir süre sonra kokunun etrafı sardığını farkediyordunuz.At çöp kutusuna kurtul diyemiyorsunuz,çünkü bulunduğunuz yer buna uygun olmayabiliyor.
Bu torbalar özellikle tatilde işime yaradı,ilk gün otelin verdiği poşetlere koydum.İkizleri olanlar bilir,bir tepe kirli bebek bezine sahip olursunuz gün içinde.Sonra odanızı bir anda koku kaplar.
Burunlarımıza mandal takmış,oda içinde gezelerken,birden aklıma geldi,yaa ben kokulu poşetleri yanımıza almış olmalıydım.Buldum ve hemen bezleri diğer poşete aktardım.Koku artık yoktu.
Kesinlikle bu poşetleri tavsiye ederim.Sunshine Kids Seyahat Tipi Bebek Bezi Çöp Torbaları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...