Pages

27 Temmuz 2009 Pazartesi

Geceleri en azından benim için azıcık uyurmusun,lütfeeeeeeennnn....


Hamilelegin son bir kaç ayı,artık uyuyamıyordum,ee tabii yük ağır,biri sağda biri solda.Koccaman bir karın.Hatta doğum sonrası ayaklarımı gördüğümde çok sevinmiştim :)

Evde ne kadar yastık var ise hepsini topluyordum yatağa,sırtıma.Oturur poizyonda uyumaya çalışıyordum.Bakıyorudum,eşim uyuyor,onu uyandırıyordum,ben uyuyamıyorum ,sende uyuma diye...sonra hayaller kuruyordum,en çok yüz üstü uyumayı özlemiştim.Sağa dönüyorum takkk tekme,sola dönüyorum yine tekme....bebeklerim sağlıkla gelsinler bir güzel uyuyacağım diyordum.Acemice laf etmişim,bilmiyordum,kimsede söylememişti,artık uykunun çoookkk uzakta olduğunu....

Peki aylar geçti,ne değişti,benim civcikler,özellikle de civcik kızım hala uyumuyor,gece süt içiyorlar,bununda etkisi vardır muhakkak.

Bu durum ne zaman düzelir,nasıl bir önlem almalıyım bilmiyorum,belki çok uykuyu sevmeyen bir bebek ama,annesinin uykuya çok ama çok ihtiyacı var :). Kötü bir annemiyim acaba.

7 yorum:

  1. olur mu hiç kötü anne falan?!
    yeni nesilin böyle bir uykusuzluk durumu var sanırım, çevremden çok duyuyorum. Tibet'te geceleri hala süt alıyor, bir de üstüne bu aralar korkuyorum deyip, salonda uyumak istiyor. ikili koltukta, hem korkuyor diye hem düşmesin diye yanında yatıyorum...
    3 haftadır hayalet gibiyim, bu durumun düzelmesini 4 gözle bekliyorum :)
    seni çok iyi anlıyorum ve sabır diliyorum :))

    YanıtlaSil
  2. ben de çok yorgunum. Sabah kocaya da söyledim, ama duymamazlıktan geldi.
    Benimki de geceyarısı sütü içiyor. Ah onu da bir kaldırsam....

    Aylardır dinlenmiyorum, aylardır. HAfta içi iş, hafta sonu conconum.
    Ne zaman tam bir uyku uyuyacağımı merak ediyorum. Kötü annelik değildir bu sanırım, sadece fiziksel ihtiyac.

    Ama bugünümüze şükür!!!! Bebeklerimizi veren Allah'a binlerce teşekkür...

    YanıtlaSil
  3. O nasıl söz, hiç kötü anne olur musun ikiz bebeklerim!
    Bu arada haftasonu koşa koşa gidip "Çocuğum ve Ben" yerine "Bebeğim ve Biz" almışım, artık nasıl aklımda kaldıysa! Çevir çevir sayfaları bir türlü bulamıyorum. Sonra farkettim! Şimdi turuncu bir kürek ve tırmığım var :D
    İmza: Şaşkoloz Kutu

    YanıtlaSil
  4. Tatlı Tibet'in annesi,
    teşekkür ederim,uykusuz kalınca,insanın ruh halide bozuluyor.

    Sevgili Deniz,
    benim koca da bıktı galiba,söylememden :),şimdilik çaktırmıyor.Ama oda çok yoruluyor.
    bana sık sık "her şeyi tek başına yapmak zorunda değilsin" diye söyleniyor.
    İş dönüşü bebeklerimle oynuyorum,ilgilen derken uyku zamanı geliyor,en korktuğum an,işte o an.Bir atlatsak,süt olayını nasıl keseceğim bilemiyorum,biberona su koyuyorum,fırlatıyorlar,içmeyip,avazları çıkana kadar bağırıp,süt istiyorlar :)
    tabii şükür,onlarla hayat çok güzel çünkü.

    Kutucuğum ya çok güldüm yine,sayende gülüyorum.
    Çocuğum ve Ben abonelikle çalışıyormuş bende sonradan öğrendim :),sana mail atarım arık,resmini :).
    Bu arada tatile hazırlık yapıyorsun galiba,kürek ve tırmığınla :).kovada benden olsun.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. kutucum bu arada kıyamam sana,gidip başka dergide olsa almışsın,teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. benim ikizlerde 7 aylık oldular ama uyumuyorlar daha sizinkiler ne zamn uyumaya başladılar :)

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Nuray,aslında gece beslnemesini kestikten sonra uyumaya başladılar.18 aydan sonraydı :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...