Pages

16 Haziran 2009 Salı

Babalar Günü

Click to play this Smilebox greeting: BABALAR GÜNÜ
Create your own greeting - Powered by Smilebox
Make a Smilebox greeting


Geçen pazar,uyanır uyanmaz (ikiz annesiyseniz,uyku,uyumak,kelimleri pek tanıdık gelmez size),aşkımın babalar gününü civciklerimle kutladık.Sonra kayınbabamın babalar gününü kutladık.Hemen cep telefonundan,uzaktaki babacığımın babalar gününü kutlamak için aradım.
Babam
-babalar günü,bugün müydü dedi?
-evet,en azından ben öyle biliyorum dedim,
-hmmmm dedi
gülüştük,konuştuk.

eee bunda ne var diyeceksiniz,iyide babalar günü 21 haziran daymış.
Bunu daha dün öğrendim.O kadar kutladım,dur erken kutluyorsun,1 hafta sonra demediler,hiç bozuntuya vermediler :)

Bu Pazar "yine,yeniden babalar günü"

Babacıklarım "BABALAR GÜNÜNÜZ" kutlu olsun.
Sizleri seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...