Pages

2 Ekim 2009 Cuma

CUMA ları Sevmem İçin 10 Neden

1.Civcikoğlum,toprağın üzerine yayılıp,dalından kopardığımız henüz olmamış,ama bizce olmuş kabul ettiğimiz mandalinaları soyarken yüzünün aldığı ifade var ya,işte onu seyretmeye doyamadığım için,2.Civcikkızım o minicik ellerine,anne-kız tavuklu makarnalı kağıt kekler yaptığımız için,(civcikkızımın tarifi :) )3.Sevgili Habi,bir zamanlar sen benim kucağımdaydın,miniminicik bir çocuktun,zaman akıyor cidden, şimdi civcikoğlum senin kucağında onunla keyifli oyunlar oynadığınız için,
4.Civcikkızım artık market,bakkal ne demek olduğunu bilip,direkt içeri daldığın için,
5.Oyuncak resimleri işte,ne yazacağımı bilemediğim için :),
6.Kitap kurtluğunun büyüdüğünde de devam edeceğini umduğum için,7.Hayvanları ve doğayı her zaman seveceğinizi bildiğim için,8.Harbiden anneniz gibi olmayacaksınız galiba :),Fırçalar elimizde, temizlik yapalım!yaz demeden kış demeden süpürelim hey hey :) modunda olduğunuz için,
9.Rüyasında,ekşi nar yiyen kızlar,pek hayırlı olmayacak birisine aşık olurmuş derler,bekar arkadaşlarım sizleri, rüyalarınızda hep tatlı ,kırmızı narlar yerken görmenizi istediğim için,
10.Babacığım,senin bu resmini çekerken kimbilir aklında neler vardı?Seni çok ama çok sevdiğimizi bilmeni sitediğim için,

diyorum ki Seviyorum ben bu CUMA ları.

13 yorum:

  1. 'açılın, bu işi biz biliriz' der gibi fırçaları kapmışlar, inmişler meydana. vallahi çok temiz civcikler. bravo annesi :)

    YanıtlaSil
  2. Hakikaten şu fırçalı fotoğraf efsane olmuş İkiz Bebek'cim, atom karınca gibiler nasıl da boylarından büyük fırçaları taşıyorlar öyle:))

    YanıtlaSil
  3. Bir fırça temizlik aşkları var ama anlayamadım;))

    Onların o tontiş yanaklarından öp annesi.Keşke yanımda olsalar da mıncırsam,kafam dağılırdı...Onların dünyasında olduğun için şanlısın annesi.ALLAH BOZMASIN!41 KERE MAŞALLAHHHHH

    Ben tahtaya vurdum hemen;)

    YanıtlaSil
  4. çok güzeller civcikler yaaa...
    Maşallah onlara.Fotolarda şahane..
    Benim salıncakları sormuşsunuz.Onları salon balkonun tavanına monte ettik.

    YanıtlaSil
  5. Pinky,şimdilik seviyorlar bakalım :)

    Kutucuğum,evet ya herşeyin gerçeği onlara daha güzel geliyor.

    Yıldız,bende anlayamadım :),öperim,teşekkürler.

    İkizannesiSDilek,teşekkürler.bizimde salon oyun alanı zaten :)

    YanıtlaSil
  6. Ancak gelebildim :)
    Tebrik ederim, ikiz cocuk :)
    Bu hayatta en takdit ettiğim anneler coklu bebek anneleridir, ben bir tanede bu kadar zorlanırken :)
    Sizinkiler de cok guzellermis, Allah bagıslasın. Cok memnun oldum tanıstıgımıza.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. oyy kuzumm negzel şeylere sahipsin sen ölee. ilk 6-7sine sahip olmak için bi an evvel evlenmek gerenk sanki ama :)

    YanıtlaSil
  8. kitap kurdu yazısındaki halini çok sevdim fıstık ben

    YanıtlaSil
  9. madde 5'le güldürdün beni :))))

    bu temizlik meselesine gelince, bence büyüyünce unutacaklar bunları :P

    YanıtlaSil
  10. Neslihan,çok teşekkürler.hoşgeldin :)

    Damlo,güzel görmek lazım,değerini bilmek lazım çevremizdeki herşeyin.Umarım seninde istediklerin gerçekleşir.

    Tibet'in annesi,Tibet'in bulaşık yıkamaları aklımda hala :)

    YanıtlaSil
  11. stildirektörüm,nerde kitap varsa saldırıyorlar :),bakalım ilerde ne olacak :)

    YanıtlaSil
  12. hep tatlı narlar yesinler, amin amin amin :)

    2 haftada büyümüş bu civcikler ne?

    YanıtlaSil
  13. Deniz hoş geldin :)
    Banada Yaz büyümüş geldi :)
    maşallah maşallah hepsine.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...