Pages

8 Aralık 2013 Pazar


 

Evde çocuklarla beraber kağıtlarla haşır neşir.
Mutlaka birşeyler yaparız.
Hep beraber eğleniriz, en çokta ben(büyük çocuk) eğlenir.


Bu rulo dan evlerin yapımı hem eğlenceli, hem ucuz, hem de azıcık origami var içinde.
Fotoğraflarla yapımı kendimce anlatmaya çalıştım.
Rulonun tepe kısmını katlayın, küçük bir kağıda pencere kapı çizin, keserek rulo ya yapıştırın.
Sonrada aşağıdaki görüldüğü gibi çatıyı çocuklarınızla beraberce katlayın.

Ta ta ta çatı hazır, artık evin tepesine kondurulabilir.
Kapısını makas la kesebilir, minicik oyuncakları ev sahibi yapabilirsiniz.


Sevgiyle kalın.

19 yorum:

  1. çok güzeller, elinize gönlünüze sağlık..
    aynur.

    YanıtlaSil
  2. Kumaştan yapıldığını zannetmiştim ne kadar güzel olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Çok yaratıcı ve çok eğlenceli :)
    Bana da beklerim, sevgilerle

    YanıtlaSil
  4. Oğlumla ne yapsam diye aranırken buldum sizi. Güzel fikirler aldım teşekkürler
    mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. çok güzel fikir teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. We're a gaggle of volunteers and opening a new scheme in our community.

    Your site provided us with helpful information to work on. You have done an impressive job
    and our whole community can be thankful to you.


    Feel free to visit my weblog buy used cars online

    YanıtlaSil
  7. " The man seems frozen on his feet, with a stoned face watching well beyond the Ocean's depths. Without knowing what signs, initials, and regulations really indicate, you happen to be diving in a pool at midnight. Animals move quickly in the water, and often erratically, making them look like floundering prey.

    my blog; Hungry shark Evolution cheats

    YanıtlaSil
  8. I have shared it with my friends. thank you.وکیل چک

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...