Pages

30 Aralık 2012 Pazar

Şeker Gibi Bir Yıl Olsun

DSC_1423
Zencefilli kurabiye evini yaparken, dedim ki; inşaatçı olmazmış benden.
Duvarları birleştiriyorum, dağılıyor, birleştiriyorum dağılıyor.
Sonradan anladım ki yapıştırma kremasını azıcık bekletmek gerekliymiş.
Neyse ki bir kaç denemeden sonra birleştirdim.
Gerisi civciklerime aitti, onlar süslediler, istedikleri gibi , hayal ettikleri gibi...
Sessizce izledim, sessizce öptüm onları.
DSC_1453
DSC_1444
DSC_1446
DSC_1489
DSC_1527
Hayal ettiğimiz gibi bir yeni yıl olsun istiyorum.
Bol sağlıklı, 
bol gülücüklü,
bol mutluluklu.
DSC_1483
DSC_1498
DSC_1522

6 yorum:

  1. iyi yıllar ikizlere ve annelerine,kurabiye eviniz çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Mehtap, teşekkürler, sizede mutlu seneler dileriz.

    YanıtlaSil
  3. ohh afıyet olsun ellerıne saglık cok güzel bır eglence bu gercekten

    YanıtlaSil
  4. Sağlıklı, her seyin gönlünce olduğu, mutluluklarla dolu bir yıl dilerim canım. Seni ve civcikleri kocaman öperim ;)

    YanıtlaSil
  5. Kurabiye ev harika olmuş. Mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
  6. iyi seneler tatlım. her şey gönlümüze göre olsun bu yıl.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...