Pages

7 Ekim 2008 Salı

Meyva ve Sebzelerin Takvimi

6.aydan itibaren,katı gıdaya geçince,bebeklerime meyva püreleri ve sebze püreleri vermeye başlıyoruz.Vitaminlerini koruması açısından cam rende ile rendeliyoruz.Ben her zaman hangi ayda hangi meyva sebze çıkar karıştırırım.Annem ve kayınvaldeme sürekli,armut çıktmı?taze soğan çıktı mı?taze ceviz zamanımıdır şimdi sorularını soruyorum.onlarda bıkıyor tabii.Bir karpuz sabittir,yaz meyvasıdır,onun dışındakiler benim için muammadır. sorarımda sorarım..ama artık sormak yok..

Yukarıdaki tabloda hangi ayda hangi meyva ve sebzelerin çıktığını gösteriyor.


Benim işime çok yarıyor,çünkü bebeklerime meyva ve sebzeleri verirken zamanında olmasına özen gösteriyorum.Taylan kümelinin hazırladığı takvimle.

1 yorum:

  1. bu tablo çok işime yarıyacak paylaşımıznız için teşekkürler oğlum 4.5 aylık bende yavaş yavaş bunun için hazırlanmaya başladım

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...